داوری
جدید ترین اخبار وتحلیلات جهان فوتبال
داوری
نوشته شده توسط mahdi در ساعت 15:37

حسن کامراني‌فر در مراسم بدرقه و تقدير از داوران اعزامي به جام جهاني برزيل گفت: خوشحالم که هيأت رئيسه و رئيس فدراسيون فوتبال در اين مراسم حضور دارند و باعث افتخارم است که عضوي از فدراسيون فوتبال هستم و براي دومين بار است که به جام جهاني مي‌روم به خاطر حمايت‌هاي فدراسيون است. اگرچه لذت‌هاي جام جهاني متعلق به من است اما براي حضورم در جام جهاني خيلي‌ها تلاش کردند و زحمت کشيدند. من هم اگر با کفاشيان تماس گرفتم به خاطر ادب و کسب اجازه بود تا راهي جام جهاني شوم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اميدوارم نگاه کفاشيان مثل رفتار و اخلاقش با جامعه داوري باشد. کفاشيان نياز به مشاوراني در امر داوري دارد که او را کمک کنند. او ديدگاه بازي دارد اما نمي‌دانم چرا از ديدگاه‌هايش استفاده نمي‌کند. بايد رئيس فدراسيون افرادي باشند که بيشتر به داوري توجه کنند.

کمک داور بين‌المللي ايران افزود: من شايد خواسته‌هايي از کفاشيان داشته باشم اما براي جامعه داوري از کفاشيان گدايي مي‌کنم تا حمايت از جامعه داوري بيشتر شود. جامعه داوري جزئي از فوتبال است و بايد به اين جامعه توجه و نگاه شود. اکنون بين جامعه داوري و فوتبال ما ديواري ايجاد شده که اين ديوار بايد تخريب شود. نگاه برخي مربيان به داوري قشنگ نيست تمام فوتبال ما بايد رشد کند.

کامراني‌فر با اشاره به رفتار بازيکنان در ليگ برتر عنوان کرد: اکنون بالاتر از سطح فوتبال را در جام جهاني شاهد خواهيد بود. شما رفتار بازيکنان ما را در آن سطح با داوران ببينيد و بعد رفتار آنها را با رفتارشان در ليگ برتر مشاهده کنيد. ما همان اعتبار و احترام را در داوري فوتبال ايران مي‌خواهيم.

وي که دومين جام جهاني‌اش را تجربه مي‌کند، اظهار داشت: بلاتر در ابتداي مسابقات به تمام 90داور حاضر در جام جهاني يک مدال طلا مي‌دهد و مي‌گويد از نظر من شما همه بهترين هستيد و لياقت حضور در فينال را داريد. اما مي‌توانيم شايستگي خود را بيشتر ثابت کنيم و دومين مدال طلا را بگيريم. همانطور که من، فغاني و سخندان دومين مدال طلا را در جام باشگاه‌هاي جهان گرفتيم.

وي با اشاره به حضورش در جام جهاني قبلي گفت: در جام جهاني 2010 من خيلي غريبانه رفتم و دلم خيلي گرفت و با همه داوران حاضر در جام جهاني 2010 مصاحبه مي‌شد حتي با کمک داور چيني که ذخيره بود مصاحبه مي‌شد اما با من که کمک داور اصلي بودم گفت‌وگويي انجام نشد. من عکس آن جام جهاني را به شما هم نشان خ واهم داد و شما هم دلتان مثل من خواهد گرفت. من از خبرنگاران و رسانه‌ها مي‌خواهم به جامعه داوري بهاي بيشتري بدهند و از آنها هم گدايي مي‌کنم که به داوران توجه بيشتري کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لیگ برتر، ،

عاشقانه قالب وبلاگ

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید